Svar på tal :) <3

Här är en kommentar om :D <3 :
Från: Bleeeeeeenda:
Kommentar: Du kommer väl inte få rida? De skulle bara vara deus isåfall om han behövde ridas ut, de va vad mira sa :D
Svar: Jo jag kommer få rida, igår innan jag gick hem så sa amanda typ att jag ska få rida lite då och då typ varannan gång ;) <3 Puss <3

Idag när vi var i stallet så red vi ut med mira :D jag hade peter pan, han va rolig fast vi galopperade bara två gånger :/ <3 men det var ju kul i alla fall XP <3 Men nu ska jag plugga och sen ska jag baka XD <3 Ha det bra ;)
Puss på rumpan / Julle <3
Ganska dålig kvalite på bilden men söt är den :D Det är Peter paaan <3

Kommentarer
Postat av: blendaaa

Skulle vilja att du tog bort just den komentaren från inläggen :/

2010-05-05 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0